Aisea e mana'omia ai ona fa'amama le sua suamalie?

Sua o fualaau aina ma fualaau aina suamalie e fai ma mea mata e ala i auala faaletino e pei o le omi, centrifugation, aveese mai ma isi oloa sua, gaosia e avea ma meainu e faia i oloa.O le sua o fuala'au aina e taofia ai le tele o mea'ai i totonu o fuala'au, e pei o vaitamini, minerale, suka, ma pectin i alava taumafa.
O le taimi faʻasaoina o sua suamalie e matua puupuu lava, e tele lava ona o le aʻafiaga o microorganisms, ona o le gaioiga metabolic o microorganisms i le sua suamalie e matua malosi lava, o lea e taua tele ai le filifilia o tekinolosi faʻamaʻi talafeagai e puipuia ai le faʻaleagaina o meainu suamalie. .E tusa ai ma le faʻamaʻiina o vaiinu sua, e manaʻomia le tapeina o siama faʻamaʻi ma siama leaga i totonu o le sua, o le puleaina o le aofaʻi o kolone e fetaui ma tulaga faʻale-atunuu, faʻapea foʻi ma le faʻaleagaina o enzymes i totonu o le sua e maua ai se faʻasao. vaitaimi i se siosiomaga faapitoa;o le isi o le puipuia o le tuufaatasiga o meaʻai ma le tofo o le sua i le tele e mafai ai i le faagasologa o le sterilization.
I le sua fualaau suamalie auala sterilization vevela, o loʻo i ai pasteurization (maualalo vevela umi taimi sterilization auala), maualuga vevela auala sterilization taimi puupuu ma ultra-maualuga vevela auala sterilization vave.O le maualuga o le vevela o le taimi puupuu o le sterilization aafiaga o le vevela sterilization auala e sili atu, ae o le vevela e masani ona aumaia ai aafiaga leaga i le lelei o le sua suamalie, e pei o suiga lanu, tofo, gau meaai, ma isi.
Ma pasteurization tekinolosi, e ala i le suia o le porotini ma enzyme fausaga o sela microbial, faapea inhibiting le gaoioiga o enzymes, fasiotia se numera tele o siama spoilage ma siama pathogenic i le sua fualaau aina, ae o le a le aafia ai le taua sensory ma nutritional o meaai.E le gata e mafai ona ausia le faamoemoega o sterilization ma passivation o enzymes i se vevela maualalo, ae fesoasoani foi e faatumauina le lanu o le sua o fualaau aina suamalie, manogi, tofo, meaai paleni ma le fou, e fetaui ma manaoga o tagata faatau fautuaina meaai "natura ma maloloina".O le mea lea, o le suʻesuʻeina o tekonolosi pasteurization e taua tele mo le saogalemu, lanu ma meaʻai o sua suamalie fou.
E taua le matauina o le pasteurization o apa po o fagu sua, pe afai o tioata fagu sua, e tatau ona mafaufau i le faafitauli o le preheating ma precooling, e puipuia ai le eseesega o le vevela e tele tele ma taitai atu i fagu pa, o lea ua vaevaeina la tatou masini pasteurization i. vaega e fa, e pei o le preheating, sterilization, muai-cooling ma cooling, ae o le igoa atoa o le sua pasteurization masini.

9fcdc2d6


Taimi meli: Oke-10-2022